Bilişime İlk Adım

About Us

Bilişime İlk Adım Nedir?

Bilişime İlk Adım, bilişim alanındaki yetenekleri keşfetmek üzere yola çıktığımız gençlik projesi olan Bilişim School’un ilk adımıdır.

Bilişime İlk Adım eğitim programı, akademik öğretim tasarım modelleri temel alınarak geliştirilmiş ve öğrenme etkinlikleri hedef kitle yaş grubu analiz sonuçları doğrultusunda şekillendirilmiştir.

  • 8-11 Yaş
  • 12-16 Yaş
Shape Image
Shape Image

Etkileşimli İçerikler

Etkileşimli içerikler ile eğitim boyunca yüksek dikkat ve motivasyon sağlayalım

Dijital Atölyeler

Yazılım ve Siber Güvenlik Atölyeleri ile öğrendiklerimizi uygulayalım

Workshop

Gerçek projelerle öğrendiklerimizi deneyimleyelim

Mentor Desteği

Eğitim süresince etkileşim halinde olabileceğimiz kişiye özel mentor desteği

Ölçme Değerlendirme

Bilişim School yol haritasına göre bir sonraki basamağa hazır mıyız hep birlikte görelim.

Yeteneğini Keşfetmeye Hazır Mısın?

Bilişime İlk Adım, 8-11 ve 12-16 yaş aralığında bulunan öğrenciler için oluşturulmuş bir eğitim programıdır.

Video Image
Shape Image
Shape Image
Shape Image
Shape Image
start end
04/27 2022
Bilgisayarımı Tanıyorum

Bilgisayarımı Tanıyorum

Bu modülü tamamladıklarında öğrenciler, bilgisayarların zaman içerisindeki değişim ve gelişimi hakkında fikir sahibi olacak, dosya ve klasörleri yönetebilecek, internette gezinip e-posta atabilecek, MS Office araçları ile ihtiyaçları doğrultusunda ürünler oluşturabilecek ve temel seviyede bilgisayar kullanım bilgisine erişeceklerdir.

start end
04/29 2022
Algoritma Temelleri ve Blok Tabanlı Programlama

Algoritma Temelleri ve Blok Tabanlı Programlama

Bu modülü tamamladıklarında öğrenciler, problem çözme bilgi ve becerilerini artıracak, mevcut bir problemin çözümüne yönelik farklı çözüm önerileri geliştirmeyi öğrenecek ve bir problemin çözümüne ulaşmak için en verimli çözüm önerisini seçebilecek bilgi birikimine sahip olacaklar.

start end
04/30 2022
Bilgisayar Temelleri

Bilgisayar Temelleri

Bu modülü tamamladıklarında öğrenciler, bilgisayarın ne olduğunu ve nasıl çalıştığını, çalışırken hangi elemanların rol aldığını ve görevlerini, internette haberleşmenin nasıl gerçekleştiğini, internette tehdit oluşturan unsurları tanıyacak ve bilişim sistemlerinde işlemlerin nasıl gerçekleştiğine dair bilgi birikimi kazanacaklardır.

start end
05/01 2022
Workshop

Workshop

Bu modülü tamamladıklarında öğrenciler, bilgisayarın ne olduğunu ve nasıl çalıştığını, bir bilgisayar sisteminin çalışması esnasında hangi elemanların rol aldığını ve bu elemanların görevlerini, internet dünyasında haberleşmenin nasıl gerçekleştiğini, internet dünyasında tehdit oluşturan unsurları tanıyacak ve bilişim sistemlerini kullanırken işlemlerin nasıl gerçekleştiğine dair bilgi birikimi kazanacaklardır.

Erken Başlayanlar Kulübü

Bilişimle erken tanıştı

Sıra Sende

Geleceğe yön vermeye hazır mısın?

  • Erken Başlayanlar Kulübü

    Tanmay
    Bakshi

    • ♦ 2003 yılında doğdu
    • ♦ Bilişimle ilk kez babasının bilgisayarı ile tanıştı
    • ♦ Ailesi tarafından hep desteklendi
    • ♦ IBM'in en genç programcısı oldu
    • ♦ Bilişime yeni başlayanlar için Hello Swift kitabını yazdı.
    • ♦ Onun parolası: Başla-Eğlen-Öğren
  • Erken Başlayanlar Kulübü

    Joshua
    Lowe

    • ♦ 2004 yılında doğdu
    • ♦ 2019 Yılının Genç Yazılımcısı ödülünü aldı
    • ♦ EduBlock.com sitesini kurdu
    • ♦ Ona göre; iyi bir mentör herşeyi kolaylaştırabilir
  • Erken Başlayanlar Kulübü

    Zach
    Marks

    • ♦ 2001 yılında doğdu
    • ♦ 11 yaşında çocuklar için sosyal ağ sitesi olarak Grom Social'ı kurdu
    • ♦ 20 milyondan fazla kullanıcısı var
    • ♦ "Dünyanın Gelecekteki Liderleri" ödülünü aldı
  • Erken Başlayanlar Kulübü

    Lim
    Ding

    • ♦ 1995 yılında doğdu
    • ♦ 8 yaşında altı farklı programlama dili biliyordu
    • ♦ 9 yaşında Doodle Kids uygulamasını tasarladı
    • ♦ Dünyanın en genç iPhone uygulama geliştiricisi oldu 
  • Erken Başlayanlar Kulübü

    Reuben
    Paul

    • ♦ 2005 yılında doğdu
    • ♦ Microsoft Network tarafından dahi çocuk olarak gösterildi
    • ♦ 8 yaşında ailesinin desteği ile Prudent Games şirketini kurdu
    • ♦ Oynarken Öğrenin sloganıyla hareket etmektedir 
Adım adım çıraklıktan ustalığa...

Sende Bize Katıl, Dijital Köprüyü Erken Geç!

Bilgisayarı Tanıyorum

Bilgisayarı Tanıyorum

Artık hayatımızda bilgisayarın olmadığı bir dünya düşünülemiyor. Peki çocuklarımız bilgisayarları ne kadar tanıyor?

8-11 Yaş
Programlama Öğreniyorum

Programlama Öğreniyorum

Çocuklarımızın sistematik düşünme becerisi ile problemlere karşı akılcı ve pratik çözümler geliştirmesini istemez misiniz?

8-16 Yaş
Artık Keşfediyorum

Artık Keşfediyorum

Algoritmik bakış açısı çevremizdeki olaylara daha farklı bakmamızı sağlar. Böylece yeni bir dünyayı keşfe çıkmak istemez misiniz?

10-16 Yaş
Şimdi Sıra Bende!

Şimdi Sıra Bende!

Erken başlayan kulübünde birçok başarıya imza atmış gençlerden birisi neden sen olmayasın? Önce inanmalısın.

10-18 Yaş
İletişim Bilgilerimiz

Bize Ulaşın

Sizinle İletişime Geçelim

Aşağıdaki formu doldurun sizinle iletişime geçelim.

    Mesaj Gönder
    1
    Merhaba, nasıl yardımcı olabiliriz?